Vaajakosken alueen perhekerhot

Vaajakosken kirkko

Perhepäivähoitajien kerho on perhepäivähoitajille ja heidän hoitolapsilleen suunnattu kerho, joka kokoontuu maanantaisin klo 9-11 Vaajakosken kirkolla

Metsäperhekerho kokoontuu vuoroviikoin Kaunisharjussa Mainiokodin sisätiloissa, Haapaniemessä Eemelinpuistossa ja Jyskässä Tammirinteen puistossa keskiviikkoisin klo 9.30-11. Mainiokodilla on tarjolla myös kahvia, mehua ja pientä purtavaa (vapaaehtoinen maksu 1e/perhe)

Iltaperhekerho on avoin kerho, joka kokoontuu Vaajakosken kirkolla torstaisin klo 17.30-19.30. Tarjolla on myös iltapalaa (vapaaehtoinen maksu 1e/perhe)

Perhetupa on avoin kerho, joka kokoontuu perjantaisin klo 9.30-11 Vaajakosken kirkolla. Tarjolla kahvit, mehut ja purtavaa, josta saa myös halutessaan maksaa 1e/perhe.

vanhempi leikkii palloilla lapsen kanssa