Vanhemmuuden webinaarit & keskusteluillat

Jyväskylän seurakunta järjestää maksuttoman vanhemmuuteen liittyvien webinaarien sarjan. Webinaareissa luennoiden asiantuntijana toimii pari- ja perhepsykoterapeutti Heli Pruuki. Webinaarien jälkeen samoista teemoista järjestetään myös keskusteluillat Keltinmäen kirkolla.

Kuva Heli Pruukista.
Kuvassa luentojen asiantuntija Heli Pruuki.

Keväällä 2024 webinaari-iltoja on kahtena keskiviikkona eri ikäisten lasten vanhemmille. Voit katsoa webinaarit etänä kotona ja osallistua keskusteluun chatissa.

Lisäksi järjestämme erilliset keskusteluillat webinaarien teemojen pohjalta Keltinmäen kirkolla. Iltaan voit tulla jatkamaan keskustelua yhdessä muiden vanhempien kanssa. Keskusteluiltojen alustajana toimii kasvatustieteen opiskelija Sanna Niemi.

Keltinmäen kirkolla on keskusteluiltoina mahdollisuus lastenhoitoon tilaisuuden ajan. Paikkoja on rajatusti. Lastenhoitotarpeesta kysely ja ikäilmoitus s-postiin kristiina.ridanpaa@evl.fi.

Webinaarien aiheet ja ajat löydät alta tapahtumalistauksesta. Kaikki webinaarit ovat maksuttomia ja sopivat vanhempien lisäksi esimerkiksi työnsä kautta aiheita kohtaaville.

Olet lämpimästi tervetullut kuulolle verkossa tai livenä!

Linkki webinaareihin Teams-alustalla

Varhaiskasvatuksen asiantuntija