Gospel Covertajat: Virsikirjan lisälehdillä

la 20.5. klo 21.00

Kaupunginkirkko

Gospel Covertajat esittää ja laulattaa Virsikirjan lisävihkon lauluja. Vapaa pääsy!

Virsikirjan lisävihkon melodinen rikkaus ja rytminen monipuolisuus innosti Gospel Covertajat tarttumaan soittimiin. Yhtye lähti löytöretkelle lisävihkon lehdille tutkimaan tuoretta kirkkomusiikkia ja julkaisi äänitteen Virsikirjan lisälehdillä. Näitä säveliä yhtye esittää Jyväskylän kaupunginkirkossa 20.5.klo 21 alkaen.

Konsertissa virsiä soitetaan latinalaisen ja afrikkalaisen musiikin tahtiin ja riemullisimmat tunnelmat ovat railakkaita. Hämyisemmät sävelet vievät jazzmusiikin maailmaan. Tutuimmat sävelmät saavat kotimaisen elokuvamusiikin sävyjä impressionismin hengen leijuessa rauhallisempien tunnelmien yllä.
  • Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä