Virkatodistus, sukuselvitys ja sukututkimus

Jyväskylän seurakuntaa koskevat virkatodistukset, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset hoitaa Lapuan hiippakunnan aluekeskusrekisteriLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Aluekeskusrekisteristä tilataan myös virkatodistukset, sukuselvitykset ja sukututkimukset, jotka koskevat aiemmin toimineita Jyväskylän kaupunkiseurakuntaa, Jyväskylän maaseurakuntaa, Korpilahden seurakuntaa ja Säynätsalon seurakuntaa.

Virkatodistuksen, sukuselvityksen ja sukututkimuksen saa monella eri tavalla.

Virkatodistus ja sukuselvitys

1. Tilaa todistus sähköisesti

Asiointipalvelussa tilaavirkatodistus.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2. Tilaa todistus puhelimitse tai sähköpostitse

Virkatodistuksen tai sukuselvityksen tilaukset p. 041 730 2591 tai luovutus.akrlapua@evl.fi

3. Asioi kasvokkain

Nouda todistus aluekeskusrekisterin toimipisteestä

40100 JYVÄSKYLÄ

Virkatodistukset yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille

Suomen evankelis-luterilaisen kirkon virkatodistustilauspalvelussa tilaavirkatodistus.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä on otettu käyttöön yritysvaltuuttaminen. Myös yritys- ja organisaatiotilaajat voivat tilata virkatodistuksia verkkopalvelun kautta.

Virkatodistuksia palvelun kautta tilaavan organisaation on annettava valtuus tilauksia tekeville työntekijöilleen Suomi.fi-palvelussa. Tarkemmat ohjeet valtuuttamisesta löytyvät Digi- ja väestötietoviraston sivuilta suomi.fi/valtuudetLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Valtuusasiaksi tulee valita Virkatodistuksen tilaaminen.

Julkishallinnon organisaatioiden valtuuttaminen tapahtuu Suomi.fi virkailijavaltuuttamispalvelussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Alueellisten keskusrekisterien yritys- ja organisaatiotilaajille tarkoitetut erilliset tilauslomakkeet ovat poistuneet käytöstä.

Sukututkimus

1. Tilaa sukututkimus puhelimitse tai sähköpostitse

Sukututkimuksen tilaukset p. 041 730 2591 tai luovutus.akrlapua@evl.fi

2. Tee sukututkimustilaus lomakkeella postitse

Lataa PDF-lomake aluekeskusrekisterin nettisivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Täytä lataamaasi lomakkeeseen tiedot ja postita tuloste osoitteeseen:

3. Asioi kasvokkain

Tilaa sukututkimus aluekeskusrekisterin toimipisteestä