Pintaa syvemmälle -keskusteluryhmä alkaa 9.4.24, ilmoittautuminen 5.4.24 mennessä

ti 9.4. klo 17.30

Palokan kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

Pintaa syvemmälle -ryhmä on sielunhoidollinen keskusteluryhmä. Jokaista meistä elämä kolhii jollain tavalla ja nämä kolhut voivat kolottaa sydäntä ja mieltä. Ryhmässä osallistujat saavat olla vertaisia toisilleen näiden kolotusten kuulemisessa: ryhmässä on mahdollisuus jakaa oman elämän nykyisiä ja menneitä taakkoja iloja ja kiitoksen aiheita unohtamatta.

Ryhmään mahtuu 8 osallistujaa ja se kokoontuu Palokan kirkon alakerrassa 10 kertaa viikoittain tiistai-iltaisin klo 17.30-20. Ensimmäinen kokoontuminen on 9.4. ja viimeinen 11.6. Ryhmää vetää Sauli Puukari, joka on toiminut ohjausalan kouluttajana yliopistolla ja vapaaehtoisena sielunhoidollisissa tehtävissä seurakunnassa.

Ilmoittautumiset 5.4.24 mennessä sähköisesti oheisen linkin kautta tai: diakoniatyöntekijä Päivi Itkonen, puh./txt/wa 040 7090 142, paivi.itkonen@evl.fi

Pintaa syvemmälle -ryhmä toimii suljetun ryhmän periaatteella. Tämä tarkoittaa sitä, että kun ryhmä on käynnistynyt, siihen ei voi tulla enää uusia jäseniä. Näin taataan mahdollisimman turvallinen ja luottamuksellinen tila ryhmäläisten elämän asioiden äärellä olemiseen ja jakamiseen.

Ryhmään osallistuvien toivotaan sitoutuvan kokoontumisiin, jotta työskentely ja osallisuus ryhmässä olisi mahdollisimman hedelmällistä ja jotta vertaistuki ryhmän jäsenten kesken voisi toteutua.

Ryhmään osallistuminen on maksutonta. Kokoontumisissa on kahvitarjoilu.
  • Aikuisille Aikuisille

Palokan lähikirkkoalue