Krematorion avoimet ovet

la 20.4. klo 13.00
Arkunkantaja takaapäin arkunkantoliina valmiiksi aseteltuna arkun vieressä.

Jyväskylän krematorio, Kuormaajantie 10

Krematorion, tuhkahautausten ja hautauspalvelujen esittely. Kappelilla uurnanäyttely ja arkunkantoharjoitukset. Kahvitarjoilu.

Päivän aikana esitellään krematorion toimintaa, tuhkahautauksen eri vaihtoehtoja, kerrotaan hautausjärjestelyistä ja hautojen hoidosta. Krematoriolla järjestetään opastettuja kierroksia.
Kappelissa on uurnanäyttely yhteistyössä hautaustoimistojen kanssa. Kappelissa voi harjoitella arkun kantamista, ja ilmoittautua halutessaan vapaaehtoiseksi arkunkantajaksi.

Avoimien ovien päivässä on mukana Jyväskylän seurakunnan työntekijöitä ja pappi vastaamassa kysymyksiin.

Krematorio sijaitsee Mäntykankaan hautausmaalla osoitteessa Kuormaajantie 10.

Kahvitarjoilu.
  • Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä