Kuljemme rinnallasi elämänpolun eri vaiheissa

Olethan rohkeasti yhteyksissä, kun kaipaat kuuntelijaa tai tukea arjen ongelmissa.

Jyväskylän seurakunnassa päivystää pappi joka arkipäivä kello 9–15. Päivystävän papin tavoitat puhelimella numerosta 040 535 2328.

Kun haluat miettiä elämäntilannettasi tai etsiä ratkaisuja arjen ongelmiin, ota yhteyttä seurakunnan diakoniatyöntekijään.

Perheasiain neuvottelukeskus tarjoaa keskusteluapua parisuhteen ja perheen kysymyksissä. Sairaaloissa potilaita, omaisia ja henkilökuntaa varten toimivat seurakunnan sairaalapapit ja oppilaitoksissa opiskelijoita sekä henkilökuntaa varten oppilaitospapit ja -diakoniLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Erityisesti nuorille suunnatun avun ja tuen kanavat löydät osoitteesta jyvaskylanseurakunta.fi/nuoret.

Kirkon keskusteluapu tarjoaa henkistä tai hengellistä tukea netissä, chatissä, puhelimitse tai kirjeitse. Palveleva puhelin, p. 0400 221 180, on avoinna joka päivä klo 18–24. Ota yhteyttä Kirkon keskusteluapuun.

Tutustu alla olevista linkeistä tarkemmin seurakunnan tarjoamaan apuun ja tukeen eri elämäntilanteissa.