Kampuspyhiinvaellus

Lataa sovelluskaupastasi maksuton play seppo-sovellus ja lähde pienelle pyhiinvaellukselle Jyväskylän maisemiin! Pääset kirjautumaan koodilla: 1F2B6B

Tai siirry tästä suoraan osoitteeseen: https://play.seppo.io/Linkki avautuu uudessa välilehdessä (pelikoodi: 1F2B6B)

Pyhiinvaelluksella saat tehdä matkaa ja välillä pysähtyä pohtimaan omaa elämääsi. Saat miettiä mistä olet tulossa ja minne olet menossa. Millaisissa tienristeyksissä sinä olet omalla matkallasi ollut ja kuka sinä olet?

Pyhiinvaellus on yksinkertaisuutta, hiljaisuutta, huolettomuutta ja vapautta. Se on kiireettömyyttä ja Pyhän kohtaamista.

Voit valita kahdesta eri pyhiinvaellusreitistä. Reitit sijaitsevat Jyväskylän yliopiston kampusten sekä Jyväskylän ammattikorkeakoulun pääkampuksen ympäristöissä. Voit aloittaa pyhiinvaellusreitin kiertämisen mistä tahansa reitin kohteista.

Osa kohteista avautuu myös ilman, että sinun tarvitsee mennä kohteeseen fyysisesti paikan päälle. Jalkaisin koko reitin kiertäminen ja pysähdyspaikkoihin tutustuminen kestää n. 1-2 tuntia. Kohteet avautuvat, kun olet riittävän lähellä niitä (n. 20-50 m etäisyydellä).

Olkoon matkasi siunattu!

Vinkkejä Seppo-sovelluksen käyttöön:

Tarkista, että laitteessasi on sijaintitoiminto päällä ja sallit sovelluksen käyttää sijaintiasi. Pyhiinvaelluskohde on avattavissa sovelluksessa kun olet siitä n. 50m päässä.

Luettuasi tai kuunneltuasi kohteen sisällön, palaa takaisin tekstin alkuun ja sulje kohde ylälaidassa olevasta ruksista. Näin pääset takaisin karttanäkymään. Huomioi, että Back-näppäin (nuoli taaksepäin) sulkee koko sovelluksen.

Katso esittelyvideo

YouTube-video