Isosleiri 5.-7.4.2024

"Vuoden 2024 toinen leiri on tulossa heti pääsiäisen jälkeen! Kutsumme leireilemään kaikki perus-, jatko- ja vanhat isoset Korpilahdelta, Keljonkankaalta ja Säynätsalosta. Leirillä hiomme kuntoon kaikki käytännön isostaidot kesän leirejä varten. Tarjolla on hyvää ruokaa ja saunakin lämpiää. Leiri on osa isoskoulutusta ja tietysti ilmainen."

Leirille lähdemme tälläkin kerralla koko Jyväskylän seurakunnan läntisen alueen isosten voimin, kuitenkin niin, että pidämme rinnakkaiset leirit: Korpilahden, Keljonkankaan ja Säynätsalon lähikirkkojen isosten leiri on Valo-majoitusrakennuksessa, ja Keltinmäen ja Kortepohjan isoset leireilevät Lyhty - majoitusrakennuksessa. Leireillä on pääosin omat ohjelmat, mutta pääsemme tapaamaan toisiamme vapaa-ajalla ja myös tekemään jotakin yhdessäkin. Täytämme luultavasti leirikeskuksen koko majoituksen, joten kaikkia majoitustoiveita emme pysty toteuttamaan. Vesalassa majoitutaan 4 hengen huoneissa.

Ilmoittaudu leirille ke 20.3. mennessä tästä linkistä.

Tee ilmoittautuminen yhdessä huoltajan kanssa. Ilmoittautuminen on sähköinen ja sen tekemiseen tarvitsee huoltajan pankkitunnukset. Ilmoittautumisen tekemiseen löytyy ohjeet rippikoulusivustolta, täältä: https://www.jyvaskylanseurakunta.fi/nuoret/ripari/ilmoittaudu

HUOM! Ilmoittautuminen on sitova, eli varmista että pääset tulemaan ennen kuin ilmoittaudut!

Leirikirje:

Leiri alkaa perjantaina 5.4. klo 18 Vesalan leirikeskuksessa ja päättyy sunnuntaina 7.4. klo 11.30 alkavaan lounaaseen, jonka jälkeen voi poistua paikalta omaan vapaaseen tahtiin. Paikalle saavutaan ja kotiin mennään omin kyydein. Sopikaa tarvittaessa kimppakyytejä.

Majoitumme Vesalassa Valo - rakennukseen (se punainen) 4 hengen huoneisiin. WC- ja suihkutilat löytyvät huoneista.

Tule ilmoittautumaan suoraan Valon aulaan!

Vesalan nettisivut löydät täältä

Vesalan sijainti

Ota leirille mukaan:

1. Omat petivaatteet (lakana, pussilakana ja tyynyliina, ei makuupusseja)

2. Oma pyyhe

3. Vaihtovaatetta viikonlopuksi

4. Ulkoiluvaatteet (myös keliin sopivat kengät!), ulkoilemme vaikka sataisi tai olisi pakkasta

5. Omat hygieniatarvikkeet (hammasharja, shampoo yms.)

6. Raamattu ja halutessasi muistiinpanovälineet

7. Tarvitsemasi lääkkeet (myös särkylääkkeet)

8. Maltillisesti omia herkkuja (älä ota energiajuomia)

9. Villasukat tai tohvelit (lattiat ovat kylmiä)

HUOM! Olemme tuoksuton seurakunta, joten jätä kotiin kaikki hajuvedet ja hajusteelliset hiuslakat ja yms., että kaikilla olisi helpompi hengittää!

Jyväskylän retki-ja leirisäännöt voit käydä lukemassa täältä: https://tinyurl.com/y2uve5k2

Lisätiedot, kysymykset ja ongelmat nuorisotyönohjaaja Antti Pirttimäelle: etunimi.sukunimi@evl.fi, p. 050 407 0060

Tervetuloa leirille!

Kevätterkuin,