Tekemistä alakouluikäisille

Näkkärikerho 1.-2.-luokkalaisille kokoontuu joka viikko torstaisin klo 12-15.30 Säynätsalon seurakuntakodilla. Näkkärikerhossa pääsee pelailemaan, askartelemaan ja ulkoilemaan aivan mahtavassa seurassa. Kerhokausi alkaa syksyisin. Mukaan pääsee ilmoittautumalla. Kerho on maksuton. Voit ilmoittautua tästä linkistä. Tiedustelut nuorisotyönohaaja Laura Kolulalta.

Järjestämme tai olemme mukana järjestämässä alakouluikäisille tapahtumia. Näitä ovat mm. Iltanäkkärit, Iskän kaa -illat, Jouluaskartelut, kymppisynttärit ja retket. Otamme myös mielellämme vastaan ideoita ja toiveita alakouluikäisille järjestettävästä toiminnasta.

Nuorisotyönohjaajia voit myös tavata kouluilla vierailemassa oppitunneilla tai Keljonkankaan nuorisotilalla 5.-6. -luokkalaisille varattuna aikana keskiviikko-iltapäivisin.

Tule rohkeasti moikkaamaan!

Nuorisotyönohjaaja
Säynätsalon lähikirkkoalue
Saarnatie 1