Hyppää sisältöön
Kuvassa pohjoisen alueen nuorisotiimin jäsenet: Mira, Satu, Aleksi, Paula, Toni, Maria ja Assi.

Nuorisotyön tiimi - Sinua varten

Toimintaa Tikkakoskella nuorille

Nuorteniltoja, koulutusta, leirejä

Nuorille (yläkouluikäiset ja sitä vanhemmat), tarjoamme avoimet nuortenillat kerran viikossa. Nuortenillat ovat keskiviikkoisin klo 19-21.

Järjestämme myös koulutusta (isoskoulutus, kerhonohjaajakoulutus), viikkomessut kerran kaudessa ja satunnaisia muita peli-iltoja tai tapahtumia.
Nuorten leiri järjestetään kerran kaudessa ja keväisin on nuorten retki.

Väistötiloissa ei ole erillistä nuorten tilaa, vaan toiminta tapahtuu pääsääntöisesti väistötila Laiturissa, Kirkkokatu 5 (Kirkkokadun ja Laiturinkujan kulmassa).

Kirkolla nuortentilassa on Xbox, erilaisia lautapelejä, soittimia ja muuta mitä ideoidaan tällä kaudella nuorten kanssa.

Sekä väistötilassa että kirkolla löytyy aina t​urvallinen aikuinen ja tila on syrjinnästä vapaa alue.

Kuvassa Tikkakosken kirkon nuorisotyönohjaajat Maria ja Satu
Tikkakosken nuorisotyönohjaajat