Lapset sadetakeissa piirissä
Kouluikäisten leirit ja retket

Leireillä liikutaan luonnossa, nautitaan yhdessäolosta, askarrellaan, saunotaan, uidaan sekä herkutellaan. Ilo ja nauru luovat tunnelmaa. Leireillä on ohjaajien lisäksi nuoria isosina.

Leirit ja retket on ensisijaisesti tarkoitettu kaikille jyväskyläläisille lapsille/nuorille/perheille. Mikäli tilaa jää, voimme ottaa myös muualla asuvia mukaan toimintaan. Ilmoittautumislinkit tulevat tälle sivulle ja maksu tapahtuu yleensä ilmoittautumisen yhteydessä, jollei toisin mainita.  Maksuun voi hakea huojennusta ottamalla yhteyttä leirin työntekijään.

Lapseni ovat tykänneet kaikista retkistä ja leireistä ja erityisesti uintimahdollisuudesta.
- Lastenleiriläisen äiti 2023

Kevät & kesä 2024

La 18.5. Retki Särkänniemeen 3.-7.-lk

Koko päivän kestävä retki Särkänniemeen. Retken hinta 40 € (sisältää kuljetuksen, Särkänniemirannekkeen, kuorojen konsertti -ohjelmaosuuden, ruokalipukkeen, sämpyläevään).

Linja autojen tarkempi aikataulu tarkentuu vielä, mutta lähtö on aikaisintaan klo 9, paluu viimeistään klo 21:45
Linja-auto 1: Keskusta, Seppä
Linja-auto 2: Palokka
Linja-auto 3: Vaajakoski, Kuokkala
Linja-auto 4: Kortepohja, Keltinmäki, Keljonkangas, Säynätsalo, Korpilahti

Ilmoittautuminen tästä aukeaa 3.4. klo 8.

12.–14.4. Kevätleiri 1.–4.lk, Vesala Valo

Leiri TÄYNNÄ.

Ilmoittautuminen 4.-24.3. Leirille mahtuu 20 lasta. Hinta 28e.

Leirillä touhutaan paljon yhdessä ulkona, pelaillaan, luodaan tarinaa, hiljennytään ja mm. askarrellaan.

Ohjaajina:

Hanna-Maire Leppänen 050 436 8619 / hanna-maire.leppanen@evl.fi

Seppo Taurén 050 549 7030 / seppo.tauren@evl.fi

Ensisijaisesti jokaisella lapsella on mahdollisuus ilmoittautua yhdelle kesän 2024 leirille. Jos paikkoja riittää, voi päästä toiselle leirille.
Leirielämään kuuluu aktiivinen osallistuminen koko päivän ajan erilaisiin aktiviteetteihin, joten leirin jälkeen on suositeltavaa pitää lepotauko.

Ilmoittautuminen kesän leireille on 24.4.-12.5.

Koululaisten kesäpäivät Kuokkalassa

ti-ke 4.-5.6. klo 9-15 Kalonin kerhotilassa (Syöttäjänkatu 6) v. 2015-2017 syntyneille, maksuton, 24.4. - 19.5. ILMOITTAUDU TÄSTÄ.

Kesäleiri SANKARIT 3.–6.-luokkalaisille, 10.–13.6., Vesala Lyhty

Leirillä saamme kaikki olla oman elämämme sankareita. Leirillä musisoidaan, perehdytään kirkon mediatyöhön maailmalla ja nautitaan yhdessäolosta kesäisessä luonnossa.

Leirillä mukana joukkue isosia ja aikuisia seurakunnasta. Lisäksi TikTokista ja tv:stäkin tuttu BERTA käy vetämässä leirillä musiikkityöpajan!

Leirille mahtuu 25 lasta ilmoittautumisjärjestyksessä. Leirin hinta on 35€ ja siitä tulee lasku sähköpostiin. Leirimaksu täytyy olla maksettuna leirille tullessa.

Ilmoittaudu 24.4. alkaen TÄSTÄLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja leiristä: Satu Harjula, satu.harjula@evl.fi

11.–13.6. Leiri 1.–4.lk, "Taitaa tulla kesä!" Koivuniemi

LEIRI ON TÄYNNÄ.

Vietämme kivoja kesäpäiviä yhdessä leikkien, pelaten, askarrellen, uiden ja saunoen.

Leirille mahtuu 20 lasta. Hinta 28€.

Ilmoittautuminen 24.4. alkaen TÄSTÄ

Ohjaajina:

Mira Maasola, Minna Jurvanen, Hanna-Maire Leppänen

17.–19.6. Kesäleiri 7-10v, Vesala Lyhty

Tule viettämään mukavia kesäpäiviä!

Liikettä, leikkiä ja kivaa tekemistä yhdessä kavereiden, isosten ja leiriohjaajien kanssa.
Leirimaksu 28€ (sisältää ohjelman, majoituksen ja ruokailut). Leirille mahtuu 20 lasta.
Leiri on tarkoitettu jo koulunsa aloittaneille lapsille.

Lisätietoja: Eeva Lindberg 050 4088852, Riikka Klar 050 4121514

Ilmoittautuminen 24.4.-12.5. ILMOITTAUDU TÄSTÄ

10.–12.7. Etsi niin kuin hopeaa -leiri 4.–7.lk, Lepolassa (Rajajärventie 265, kangashäkki)

Jotain kummaa on tapahtunut! Tarkoin vartioitu kartta on salaperäisesti kadonnut. Voiko karttaan merkittyä aarretta löytää? Tule selvittämään kadonneen kartan ja aarteen mysteeri! vesileikit.fi tarjoaa leirille vesiaktiviteetteja.

Leirimaksu 28 €, Aitta- ja telttamajoitus, Omat kyydit.

Ilmoittautuminen 24.4. alkaen TÄSTÄ

Lisätiedot: