Tervetuloa mukaan Palokan riparille 813

Tänne kokoamme ennen leiriä kaikkia tärkeitä päivämääriä, jotka on hyvä laittaa ylös ja osallistua niihin :) Rippikoulu on yhteinen matka, jota kuljemme yhdessä oman rippikouluporukan kanssa.

Ensimmäinen tärkeä päivämäärä on starttipäivä sunnuntai 21.1.2024 klo 9.45, jolloin kokoonnumme yhdessä Palokan kirkkoon messuun ja sen jälkeen tutustumme hieman toisiimme.

Ripariralli 17.2. klo 10-14 Palokan kirkolla. Päivässä tutustutaan osaan kirkon työmuodoista ja saadaan ehtoollisopetus. Päivän aikana saadaan pitsaa lounaaksi.  Tule paikalle jo varttia vaille nimenhuutoon.

Nuortenilta ke 13.3. klo 19-20.30 Palokan kirkossa nuortentilassa alakerrassa. Nuortentilaan pääsee helpoiten takapihan puolelta pääovista.

Messun valmistelu 2.4. tiistaina klo 17-19 Palokan kirkossa. Valmistellaan yhdessä 14.4. toteutettavaa messua.  Kerrataan ehtoolliskäytäntöjä.

Riparikonsertti 8.4. joko klo 18 - 18.45 Palokan kirkon yläkerrassa kirkkosalissa. Tähänkin tule varttia vaille nimenhuutoon.

Ryhmän toteuttama messu su 14.4. klo 10 Palokan kirkossa. Messussa käymme yhdessä ehtoollisella.  Messu on kaikille avoin, joten halutessaan muutkin läheisistä voivat osallistua siihen.

Vanhempainilta 15.5. klo 17.30-20.00 Palokan kirkolla. Ohjelmassa alussa kahvitus, ohjelmahetki: Jyväskylän Ankkuritiimi sekä 19.00-20.00 ryhmän vanhempien  kokoontuminen. Tapaaminen koskee huoltajia, ei riparilaisia.

Lähitapaaminen lauantaina 25.5. klo 10 - 14.  Palokan kirkolla.  Tapaamisen aikana tarjotaan välipalaa.

Lisäksi tavoitteenamme on tavata (n. 15 min.) jokainen rippikoululainen yhdessä huoltajansa kanssa touko-kesäkuun aikana.  Tästä lähetämme lisätietoa myöhemmin.

Ole rohkeasti meihin yhteyksissä, jos jokin jäi mietityttämään!

Alueen johtava pappi
Palokan lähikirkkoalue Tikkakosken lähikirkkoalue