Keljonkankaan lähikirkkoalue

Neulaskoti - Kuin kotiin tulisi

● Neulasmessut ovat pääsääntöisesti parillisten viikkojen sunnuntaina klo 16. Messun yhteydessä on myös pyhäkoulu lapsille.

Aikuistyössä kerran kuussa järjestettäviä tilaisuuksia ovat mm. toivon torstai, kaiken kansan musiikkiolohuone ja miestenpiiri. Yhteyshenkilö seurakuntapastori Esko Helenius.

● Rukouspiiri Neulaskodilla parillisten viikkojen perjantaina klo 18. Keljonkankaalla toimii lisäksi useampia kodeissa kokoontuvia pienryhmiä, joissa voi rukoilla ja tutkia yhdessä Raamattua. Yhteyshenkilönä Marja-Leena Mertanen.

Kaikille avoin olohuone-kerho kokoontuu Neulaskodilla tiistaisin klo 13 . Diakoniapäivystys torstaisin klo 9-11. Neulaskodin ruokailu joka toinen keskiviikko klo 12-13. Näistä vastaa diakonissa Mira Lehtinen.

Lapsi- ja perhetyössä viikoittaisia ryhmiä ovat päivä-, perhe-, sekä vauvakerhot, joista vastaavat lastenohjaajat Niina Ruuska ja Tarja Masalin. Sen lisäksi Neulaskodilla kokoontuu taapero-, perhe-, ja vauvamuskari. Muskareista vastaa Jenni Jurva.

● Isostoimintaa ja avoimet jatkot nuorille kaksi kertaa kuussa. Ohjelmallinen nuortenilta kerran kuussa. Nuorten iltakahvila Säynätsalon seurakuntakodilla joka toinen perjantai. Yhteyshenkilönä nuorisotyönohjaaja Antti Pirttimäki.

● Neulaset-kuoro, sekä alakouluikäisten Säynätsalon Satakielet harjoittelee torstaisin Säynätsalon seurakuntakodilla. Yhteyshenkilönä kanttori Teresa Keskisipilä.

Tilojen käyttöön liittyvissä asioissa lisätietoa voi kysyä suntio Miikka Salmiselta.

Olet lämpimästi tervetullut!

Kerromme toiminnasta ja tapahtumista Säynätsalon ja Keljonkankaan yhteisellä Facebook-sivulla.

Neulaskoti

Vastuupappi
Keljonkankaan lähikirkkoalue
Pihkatie 4