Valtakunnallisena joululaulupäivänä 15.12. kaikki saavat laulaa

Jouluradion lanseeraamaa valtakunnallista Joululaulupäivää vietetään 15.12. Joululaulupäivän slogan #lupalaulaa kertoo, että jokainen suomalainen saa laulaa täysin palkein.

Suomalaiset ovat tunnetusti kovia laulamaan joululauluja. Joululaulupäivä haastaakin ihmiset laulamaan joululauluja yhdessä ja jakamaan samalla yhteistä joulun tunnelmaa.

- Tänä vuonna kannustamme ihmisiä laulaa lurauttamaan yhdessä joululaulun. Laulaa voi vaikka työpaikalla, harrastuksissa tai koulussa. Yhdessä laulaminen tekee tutkitusti hyvää, Jouluradion vastaava tuottaja Katri Ketola sanoo.

Ketola kertoo, että jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Siksi omalla porukalla toteutettu joululauluhetki kannattaa myös videoida ja jakaa somessa @jouluradio. Jouluradio arpoo kaikkien osallistuneiden kesken Jouluradio-heijastimia.

Jouluradio on 8 kanavan joulumusiikkiperhe ja verkkomedia, jota voi kuunnella perinteisillä FM-radiotaajuuksilla, kaapeliverkossa, RadioPlayerissa ja netissä. Jouluradio on luterilaisten seurakuntien lahja kuuntelijoille ja sen mahdollistavat seurakunnat ympäri Suomen.

Thu Dec 14 09:07:00 EET 2023