Taideretriitti tarjoaa myönteisen mykkäkoulun

Taideretriitissä voit vetäytyä päiväksi hiljaisuuteen, itsetutkiskeluun, latautumiseen ja rukoukseen.  Saat antaa tilaa itsellesi ja kysyä, mitä minulle kuuluu. Päivän aikana on mahdollisuus ohjattujen hetkien aikana työstää meditaatiotekstiksi annettua Raamatunkohtaa, omaa rukousta ja sielun liikkeitä. Näkymätön voi tulla näkyväksi. Mitään erityistaitoja eikä aiempaa kokemusta tarvita.

Myönteinen mykkäkoulu on Kuokkalan kirkossa 9.4. klo 9-19. Taideretriitissä käytetään ignatiaanisen rukousperinteen mukaista tapaa rukoilla ja havainnoida Jumala oman elämän keskellä. Halutessasi voit keskustella ohjaajan kanssa. Päivän aikana voit ottaa päiväunia kirkon sopukoissa, rentoutua parhaaksi katsomalla tavalla ja tulla valmiiseen ruokapöytään.

Ilmoittautuminen 22.3. mennessä seurakunnan nettisivuilla. Paikkoja rajoitetusti. Osallistumismaksu 35 euroa (työttömät ja opiskelijat 25e)

Lisätietoja pastori Minna Korhoselta p. 050 594 8167

2016-02-25 13:26:01.0