Ääni kuuluu, virsi soi -konsertit Taulumäen kirkossa

Jyväskylän Taulumäen kirkossa uudistetaan äänentoisto. Kirkkojen musiikkiäänentoisto on vaativa työ jopa ammattilaisille. Hankkeessa on meneillään erityisen mielenkiintoinen ja jopa poikkeuksellinen vaihe, kun kirkossa testataan eri laitevaihtoehtoja, ja myös yleisö pääsee antamaan niistä palautetta.

Yleisölle avoimia tilaisuuksia on neljänä perättäisenä iltana maanantaista torstaihin 5.–8.10. Ääni kuuluu, virsi soi -konsertit alkavat kello 19 Taulumäen kirkossa. Musiikki on ennakkoluulottomasti ja monipuolisesti toteutettuja uusia ja perinteisiä virsiä. Gospel Covertajat ja Vox Aurea -kuoro sekä urkuri Jukka Hassinen takaavat korkean tason, ja mielenkiintoa riittää 45 minuutin kokonaisuudessa.

Palautetta voi antaa vaikkapa kaikkina iltoina, mutta yksikin käyntikerta auttaa testaajia.

Meneillään olevan pandemian vuoksi ohjelmaan ei sisälly yhteislaulua. Suosittelemme maskien käyttöä ja pidämme turvavälejä.

Konsertteihin on vapaa pääsy.

Lisätietoja:

Musiikin asiantuntija Petri Lintunen, Jyväskylän seurakunta