Muutoksia itsenäisyyspäivän juhlajumalanpalvelukseen Taulumäen kirkossa 6.12.

Taulumäen kirkossa järjestettävään itsenäisyyspäivän juhlajumalanpalvelukseen on tullut muutoksia heikentyneen koronatilanteen ja siihen liittyvien viranomaisohjeiden vuoksi.

Itsenäisyyspäivän juhlajumalanpalvelus pidetään Taulumäen kirkossa kello 10. Jumalanpalvelusta voi seurata suorana verkossa osoitteessa jyvaskylanseurakunta.fi. Kirkkoon voidaan ottaa jumalanpalveluksen toimittajien ja kuoron lisäksi osallistujia vain erittäin rajoitetusti.

Jumalanpalveluksen liturgina toimii Jyväskylän seurakunnan yhteiskuntavastuun pastori Marika Närhi, ja saarnaajana sotilaspastori Marko Haukkamäki. Juhlajumalanpalveluksen musiikista vastaavat Taulumäen kirkon kanttori Jukka Hassinen sekä Mieskuoro Sirkat johtajanaan Kimmo Tuuri.

Osallistujilla toivotaan olevan maski kasvoillaan jo paikalle tullessaan. Tilaisuuteen ei tule osallistua flunssaoireisena, ja siellä käytetään kasvomaskia. Lapsia lukuun ottamatta on suositeltavaa tulla paikalle vain rokotettuna.

Seppeltenlaskutilaisuus on Vanhan hautausmaan sankarihaudalla klo 11.30. Seppeltenlaskua voi seurata myös suorana verkossa osoitteessa jyvaskyla.fi/ajankohtaista/tilaisuus

Itsenäisyyspäivää 6.12. juhlistetaan Jyväskylässä Jyväskylän kaupungin, Jyväskylän seurakunnan ja Jyväskylän varuskunnan järjestämällä ohjelmalla. Päivän ohjelmaan tulleet muutokset löytyvät kokonaisuudessaan Jyväskylän kaupungin verkkosivuilta.

Linkki jumalanpalvelukseen suoratoistoon.

2021-12-03 17:57:00.0