Lavrenchukin musiikkiperheen konsertti

Kuokkalan kirkko

Suomalaisia ja hepralaisia lauluja sekä klassista soitinmusiikkia.
Ohjelma 10/5 €.

"Lavrenchukin musiikkiperhe tunnetaan tasokkaista ja monipuolisista konserteistaan.
Perheen isä Igor on musiikin lisensiaatti ja harmonikkataiteilija. Äiti Svetlana on musiikin maisteri pianon soiton alalla. Pojista Seva on ammattilainen trumpetisti sekä juontaja. Sevan vaimo Viktoria on viulisti. Pikkuveli Svetoslav soittaa selloa. Siskoset Anastasia ja Alena laulavat sekä soittavat kukin omia soittimiaan, Alena viulua ja Anastasia pianoa. Lavrenchukin ISO perheen täydentävät nuorimmat, Maria, jonka soittimena on kannel sekä Elisa, joka soittaa viulua. Sevan ja Viktorian kaksi tytärtä Ariella ja Anna ovat aina matkoilla mukana, vaikka eivät itse vielä soita konserteissa.
Lavrenchukit osallistuvat erilaisiin tapahtumiin ympäri maailmaa. Parhaimmillaan he pitävät yli 100 konserttia vuodessa. Perhe esiintyy sekä kokonaisena yhtyeenä kahden perheen voimin että pienimmissä kokoonpanoissa. Vuorovaikutus yleisön kanssa tuo konserttiin lämpimän tunnelman.
Lavrenchukin perhe tulee konsertoimaan 27.1.2019 Kuokkalan kirkkoon klo 16.00. Ohjelmistossa on klassisia instrumentaalikappaleita sekä suomalaisia ja heprealaisia lauluja."
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille