YV-konsertti: Lavrenchukien musiikkiperhe

Kuvassa Lavrenchukien perheenjäsenet

Vaajakosken kirkko

Tervetuloa konserttiin!

Tervetuloa kuuntelemaan taidokkaan musiikkiperheen musisointia Vaajakosken kirkkoon!
Konsertin yhteydessä on mahdollista lahjoittaa Yhteisvastuukeräykseen.
Vuoden 2024 keräyksellä tuetaan syrjäytymisvaarassa olevia nuoria.

Yhteisvastuukeräyksestä voit lukea lisää osoitteessa https://www.yhteisvastuu.fi/2024/

Konserttiin on vapaa pääsy.

Lavrenchukit esittelevät itsensä:

Lavrenchukien perhe muutti Suomeen keväällä 2007. He asuvat Pohjois-Karjalassa, Liperin kirkonkylässä.
Perheen vanhemmat, Igor ja Svetlana ovat molemmat ammattimuusikkoja. Igor on harmonikkataiteilija ja kapellimestari.
Svetlana on ammattipianisti sekä kuoronjohtaja. Musiikki on alusta saakka ollut vahvasti mukana myös perheen lasten elämässä.
Elokuussa 2014 perhe sai Suomen kansalaisuuden.
Niinpä pian Suomeen muuttamisen jälkeen Lavrenchukeista muotoutuikin kristillinen perheorkesteri,
jonka jäsenmäärä jatkuvasti muuttuu lasten kasvaessa, ja kunkin lapsen löytäessä oman elämän suunnan.
Lavrenchukin perheen kokoonpano koostuu nykyään kuudesta henkilöstä.
Vanhempien lisäksi tilaisuuksissa esiintyy perheen neljä tytärtä. Anastasia ja Alena laulavat, sekä soittavat kumpikin
omia instrumenttejaan (Anastasia pianoa ja Alena viulua). Svetoslav soittaa tilaisuuksissa selloa.
Myös nuorimmat siskokset Maria-Kristina ja Elisa-Liel osallistuvat konsertteihin soittaen kannelta ja viulua.

"Mutta minä ja minun perheeni palvelemme Herraa." Joosua 24:15
  • Musiikki Musiikki