Ilmoittautuminen alkanut -Naisten hiljaisuuden saunailta Koiviniemessä

kesä

Muu tila

Ilmoittautuminen on päättynyt

Miniretriitti Koivuniemessä - Voimaa yhteisestä hiljaisuudesta!Keväinen Koivuniemi kutsuu rauhoittumaan ja voimaantumaan mm. saunan, iltapalan ja Merkityksellisyysamppelin valmistuksen sekä messun ihanan hoitavassa ilmapiirissä.

Yksi ilta voi kantaa lisääntyvän toivon valoon. Hiljaisuudessa arjen äänet loittonevat ja antavat tilaa oleellisen kuulemiselle, Jumalan ja sydämen äänen tunnistamiseen. Yhteys ilman sanoja voi kurottautua syvemmälle kuin arjen puheen ääni.

Sydämen hoitoa ja elämän huoltohetki: puusaunan lempeät löylyt, saunarannan piristävä vesi lintujen laulun äärellä, heräävä luonto, yhteinen iltapala ja messu. Lämpimästi tervetuloa! Sitova ilmoittautuminen seurakunnan nettisivuilla, osallistumismaksu 6 €. Maksu kerätään tullessa.
Osallistujat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistujamäärä 12 hlöä
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä