Sunrise Mass

ma 1.4. klo 18.00
Sunrise Mass

Kuokkalan kirkko

Elokuvamusiikkia rakastavan säveltäjän kuorolle ja jousiorkesterille kirjoittama eeppinen matka taivaasta maahan ja äärettömästä inhimilliseen.

Viime pääsiäisenä Jyväskylässä kuultu, valtavan suosion saavuttanut Sunrise Mass esitetään nyt toiveuusintana Kuokkalan kirkossa!

Norjalais-amerikkalainen Ola Gjeilo (s. 1978) on nykypäivän kuoromusiikin supertähtiä ja Sunrise Mass yksi hänen merkittävimmistä sävellyksistään. Helposti lähestyttävässä, elämyksellisessä musiikissa kuljetaan läpi koko tunteiden kirjon, kohti koettujen asioiden lämmintä hyväksymistä.

Esiintyjinä Kuokkalan kirkossa Sunrise Mass -kuoro sekä jousiorkesteri, kapellimestarina Eveliina Salonen. Kesto n. 40 minuuttia. Maksuton konsertti on osa Jyväskylän Pääsiäinen 2024 -taidefestivaalia, joka järjestetään Jyväskylässä 23.3.–1.4.

Huom! Suosittelemme saapumaan paikalle kävellen tai julkisilla kulkuneuvoilla. Pysäköintipaikkoja Kuokkalan markettien pihalla rajoitetusti, lähietäisyydellä myös Kuokkalan koulun ja Survon kartanon P-alueet.

• Nuorille Nuorille

Jyväskylän Pääsiäinen 2024 Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuokkalan lähikirkkoalue

Kanttori vs. Läntisen alueen musiikin tiimiesihenkilö