Gospel Open

la 20.4. klo 15.00
Gospel Open

Sepän Kipinä

Gospel Open on hieno gospelmusiikin kokemus kuulijalle ja avoin lava esiintyjille. Tule kuuntelemaan tai esiintyjäksi! Vapaa pääsy ja kahvitarjoilu.

Jyväskylän seurakunta ja Pro Gospel ry järjestävät yhteistyössä tapahtuman, jossa gospelmusiikin tekijät ja soittajat pääsevät esittämään omia laulujaan ja verkostoitumaan toisten gospelmuusikoiden kanssa. Jokaisella esiintyjällä on mahdollisuus esittää 1-2 omaa biisiä.

Teetkö musiikkia ja haluaisitko päästä esittämään omia lauluja? Kipinän lava avautuu sinulle yhteistä innostumista ja verkostoitumista varten. Ilmoittautuminen ja lisätiedot: Martti Hämäläinen, puh. 040 821 2093 mara.j.hamalainen (at) gmail.com

Tervetuloa kuuntelemaan monipuolista ja ajankohtaista kattausta gospelmusiikkia! Vapaa pääsy ja kahvitarjoilu.
  • Musiikki Musiikki

Huhtasuon lähikirkkoalue