Mieskuoro Alvarin 5v Juhlakonsertti

la 27.4. klo 18.00
Mieskuoro Alvar

Mieskuoro Alvarin 5v Juhlakonsertti
Lauteilla näet Mieskuoro Alvarin vahvempana kuin koskaan - tervetuloa nauttimaan nuorekkaasta mieskuoromusiikista !

Noin 20 hengen joukko nuoria laulumiehiä päätti Jyväskylässä vuonna 2019 perustaa hurmostiloissaan Mieskuoro Alvarin. Kuluneet 5 vuotta ovat sisältäneet monenlaisia tunteita ja virstanpylväitä. Konsertissa kuulija pääsee istahtamaan ja muistelemaan yhdessä laulajien kanssa mitä kaikkea tähänastiseen matkaan on ennättänyt lukeutua.

Juhlakonsertti esitetään kellonlyömälleen tasan 5 vuotta myöhemmin kuoron ensimmäisestä omasta konsertista Taulumäen kirkossa!
Konsertissa pääsee kuulemaan Alvarin esittämää monipuolista musiikkia vuosien varrelta. Lauteille nousee nykyisten kuorolaisten lisäksi, rakkaita, jo riveistä poistuneita laulajia.

Arvioitu kesto: n. 1h 15min.

Lippujen hinnat: 20€ / 15€ / 10€
Liput Holvi-lippukaupasta ja ovelta klo 17:30 alkaen.
Lippuluokat: normaali lippu / eläkeläiset, opiskelijat, työttömät ja varusmiehet / kouluikäiset lapset.

Tervetuloa siis yhdessä juhlistamaan Mieskuoro Alvaria ja lähettämään se kohti uusia korkeuksia!

Mieskuoro Alvarin lippukauppa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Taulumäen kanttori