Vox Aurean Hannoverin matkan lähtökonsertti

Vox Aurea

Taulumäen kirkko

Vox Aurea -kuoro esittää Hannoverin kansainvälisten lapsi- ja nuorisokuorofestivaalien ohjelmistoa. Vox Aureaa johtaa konsertissa Sanna Salminen.
Liput 15 € / 10 €. Alle 16-vuotiaat ilmaiseksi.

Tervetuloa saattelemaan Vox Aureaa Saksan-matkalle! Lähtökonsertissa kuullaan ohjelmistoa, jota kuoro esittää Hannoverin kansainvälisillä lapsi- ja nuorisokuorofestivaaleilla toukokuussa.

Vaikuttavaa ja tunnepitoista laulantaa tehostaa lavakoreografia, jota kuoro on tänä keväänä työstänyt sveitsiläisen huippukoreografi Daniel Raaflaubin ohjauksessa. Muun muassa Eric Tuanin ravisteleva teos Crossings ja Sanna Salmisen herkkä About People and Loneliness saavat uuden ilmeen Voxin käsissä.

Konsertissa kuullaan myös nykysävellyksiä, kansanmusiikkivaikutteita ja vähän Kostiaistakin.

Hannoverin kansainvälisille lapsi- ja nuorisokuorofestivaaleille on kutsuttu yhdeksän edustuskuoroa yhdeksästä eri maasta ympäri maailman, yhtenä näistä Vox Aurea. Festivaali järjestetään 8.-12.5. ja sen aikana Vox esiintyy paikallisissa kirkoissa sekä festivaalin yhteiskonserteissa.

Taulumäen kirkko