Keskustan sururyhmä kevät 2024 Aseman Pysäkillä (alkaa 7.2.)

ke 7.2. klo 17.00
Koristekuva, avoimet kämmenet kannattelevat yhdessä lämpökynttilää

Aseman Pysäkki

Ilmoittautuminen on päättynyt

Sururyhmä on vertaistuki ryhmä läheisensä menettäneelle, joka kokee tarvitsevansa tukea surun käsittelyssä. Sururyhmä kokoontuu 6 kertaa keskiviikkoisin klo 17 alkaen Aseman Pysäkillä, Hannikaisenkatu 29. Kokoontumispäivät: 7.2, 21.2., 28.2., 6.3. ja 20.3. Ryhmän viimeinen kokoontuminen sovitaan myöhemmuin. Osallistujien toivotaan olevan mukana jokaisella tapaamiskerralla, silloin ryhmästä saa parhaan hyödyn.
Sururyhmää ohjaa pastori Satu Konsti ja diakonissa Lea Pietiläinen.

Kokoontuminen kestää noin 1,5 h kerrallaan.
Osallistujilta odotetaan ehdotonta luottamuksellisuutta ryhmässä käydyistä keskusteluista.
Ryhmään voi ilmoittautua ilmoittaudu tapahtumaan linkistä tai soittamalla pastori Satu Konstille, puh. 044 431 4415,
Ilmoitautumisen yhteydessä pyydetyt tiedot menevät vain sururyhmän ohjaajien käyttöön.
  • Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä