Kaupunginkirkon pääoven tiilien irtoamisen tutkinta jatkuu – muutoksia viikonlopun tilaisuuksiin

Kaupunginkirkon pääoven kohdalta tippuneiden tiilien irtoamista ja kirkon seinärakenteita tutkitaan lisää tulevina viikkoina. Kirkon tornista on poistettu nosturin avulla tiiliä, jotka muodostivat mahdollisen turvallisuusriskin. Kulku kirkkoon pääoven kautta on ollut suljettu ja sulkua jatketaan ensi viikkoon.

Sunnuntain 21.4. messu kello 10 järjestetään Kaupunginkirkossa normaalisti. Kulku kirkkoon on niin sanotun asehuoneen kautta kirkon teatterin puoleisesta päädystä. Asehuoneen kautta kulku ei ole esteetön.

Mustarastas-yhtyeen juhlakonserttiLinkki avautuu uudessa välilehdessä 21.4. siirretään pidettäväksi Keltinmäen kirkkoon (Keltinmäentie 10), jossa konsertti alkaa kello 18.30.

Paulus Pikkarainen
Paulus Pikkarainen