Tervetuloa muskariin!

"Muskarissa somassa, yhteisessä, omassa, laulan, leikin turvassa Taivaan Isän suojassa."

Muskari on tarkoitettu pienille musiikin ystäville (3 kk – 6 v). Jokaisella kokoontumiskerralla laulamme, soitamme, liikumme ja kuuntelemme musiikista yhdessä iloiten. Meillä on tarjolla musiikkitoimintaa myös alakouluikäisille (soittoryhmät ja lapsikuorot).

Ryhmät kokoontuvat viikoittain, 45 minuuttia kerrallaan. Muskareihin tulee ilmoittautua ja niissä on lukukausimaksu. Muskariin voi tulla isän, äidin, mummon, papan, tai jonkun muun lapselle läheisen aikuisen kanssa. Lue lisää: Hyvä tietää muskarista

Huom! Ilmoittautuessasi Katrinassa, pidä täppä oletusasennossa "Olen huoltaja ja ilmoitan alle 13-vuotiaan".

Vapaudenkatu 47, PL 103
40101 Jyväskylä