Joulun valo sydämessä - Freija yhtyeen lastenmusiikkikonsertti perheille

ti 11.12. klo 18.30

Taulumäen kirkko

Jyväskylän seurakunnan kirkkomuskarityö päättää syyskauttaan ja virittäytyy jouluun Taulumäen kirkolla tiistaina 11.12. järjestettävissä konserteissa.
Kansanmusiikkiyhtye Freija konsertoi klo. 17. ja klo. 18.30. alkavassa Lasten Joulukonsertissa.
Muskariperheiden lisäksi konsertteihin ovat lämpimästi Tervetulleita kaikki lapset perheineen! Konsertteihin on vapaa pääsy

"Freija on nelihenkinen kansanmusiikkiyhtye, joka on saanut paljon kiittävää palautetta taitavasta musisoinnista, jossa yhdistyy perinteet, uudet sävellykset ja omaperäiset sovitukset.
Suosittuja Lasten musiikkiäänitteitä ovat mm. Joulun verso , Piilometsän säveliä, Kiekkumaralla kansanlauluja lapsille. Akustiselle, pienimuotoiselle ja sukupolvia yhdistävälle musiikille on ollut tilausta ja esim. Kiekkumaralla levystä on tullut myös vanhempien ja isovanhempien suosikki.
Freijan muusikot toimivat tahoillaan paljon lastenkulttuurin parissa, mm. Pikkukakkonen, Tuttiorkesteri jne."
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille