Felis-kvartetin konsertti

Kuokkalan kirkko

Vapaa pääsy. Ohjelma 10/5 €.

Sirkka Kautonen, 1.viulu
Anja Syvälähde, 2.viulu
Helka Hakasalo, alttoviulu
Marion Göbel, sello

Felis-jousikvartetti on toiminut nykyisessä kokoonpanossaan vuodesta 2005.
Kaikki soittajat ovat valmistuneet Sibelius-Akatemiasta ja ovat soittaneet yhdessä erilaisissa kokoonpanoissa jo opiskeluajoista lähtien.
Kvartetin jäsenet toimivat muusikkoina ja opettajina pääkaupunkiseudulla ja Uudellamaalla.
Felis-kvartetti on konsertoinut Sipoon vanhan kirkon kesäkonserttisarjassa vuodesta 2006 lähtien.
Lisäksi kvartetti on esiintynyt Tuusulan, Muurlan, Kalkkisten, Siuntion, Pernajan ja Keravan kirkoissa.
Felis-kvartetti on kantaesittänyt Timo Alakotilan 2.jousikvarteton vuonna 2010 ja Cecilia Damströmin jousikvarteton "Via Crucis" vuonna 2015. Kesällä 2015 Felis-kvartetti vietti 10-vuotissyntymäpäiviään konsertoiden Helsingissä, Hartolassa, Heinolassa ja Sipoossa.
Lokakuussa 2017 ilmestyi Felis-kvartetin ensimmäinen CD-levy.
Kvartetissa soittavat Sirkka Kautonen 1.viulu, Anja Syvälähde 2.viulu, Helka Hakasalo alttoviulu ja Marion Göbel sello.
Konserttiin on vapaa pääsy. Ohjelma 10/5 €.