VERKOSSA: Surrexit pastor bonus! - Pääsiäisriemua barokkisävelin

su 4.4. klo 18.00
Grafiikka: Anni Suuronen

Kaupunginkirkko

Saksalaista ja italialaista pääsiäisajan barokkimusiikkia mezzo-sopraanolle, oboelle ja uruille. Konsertti on striimattu ja ilmainen.

Riemullista pääsiäisbarokkia Saksan ja Italian alueelta! Konsertissa kuullaan pääsiäisajan teksteihin pohjautuvaa vokaalimusiikkia ja instrumenttikappaleita. Ohjelmassa mm. Johann Sebastian Bachin, Georg Philipp Telemannin ja Francesco Turinin musiikkia.

Esiintyjät:
Katariina Poikela, mezzo-sopraano
Sirpa Berg, oboe
Jukka Hassinen, urut

Konsertin kesto on vajaa 1h ja se on katsottavissa ilmaiseksi Jyväskylän seurakunnan Henki ja Elämä YouTube -kanavalla osoitteessa youtube.com/henkielama
Lähetyksissä on lahjoitusmahdollisuus Yhteisvastuukeräykseen ja ohjeet lahjoittamiseen.

Konsertin järjestämisessä on huomioitu terveyteen liittyvät, voimassa olevat rajoitukset ja suositukset.

• Musiikki Musiikki

VERKOSSA: Surrexit pastor bonus! - Pääsiäisriemua barokkisävelin Linkki avautuu uudessa välilehdessä