Waltteri Torikka - Natale - Oi jouluyö

ke 8.12. klo 19.00
waltteri_natale_bg.jpg

Taulumäen kirkko

Konsertissa on luvassa tuttuja joululauluklassikoita, Waltterin Sydämeni joulu -albumin kappaleita ja tunnelmaan sopivia maistiaisia mm. Toivo-albumilta. Joulukiertueelle Torikan kanssa lähtevät Juha Savela (kitara), Markus Pajakkala (puhaltimet ja lyömäsoittimet) ja Eero Ignatius (kontrabasso).
Liput alk. 37,00€

Karismaattinen baritoni Waltteri Torikka lähtee odotetulle joulukiertueelle marraskuun lopussa. Viidentoista konsertin käsittävä Natale - Oi jouluyö -kiertue alkaa Hyvinkäältä 30. marraskuuta ja päättyy Keski-Porin kirkkoon keskiviikkona 22. joulukuuta. Konserttien liput ovat nyt myynnissä Ticketmasterissa.

- Odotan kovasti, että pääsen kiertämään pitkän tauon jälkeen Suomea ristiin rastiin sekä tuomaan laulun ja musiikin siivin joulumieltä ihmisille. Joulukonsertit tuovat myös itselleni joulun, kertoo MTV:n Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa paraikaa hurmaava Torikka.

Waltteri Torikka on Suomessa ja ulkomailla uraa luova ooppera- ja konserttilaulaja. Platinaa- ja kultaa myyneitä albumeita sekä listaykkösiä julkaissut Torikka on esiintyjänä kotonaan yhtä lailla suurilla areenoilla kuin intiimeissä konserttisaleissa.

Katso paikkakuntakohtaiset lipunmyyntitiedot www.warnermusiclive.fi/waltteritorikka

Ticketmaster Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Taulumäen kanttori