Vantaan herättäjäjuhlilla 34 000 kävijää

Vantaan herättäjäjuhlat päättyivät sunnuntaina 10.7. perinteiseen polvirukoukseen. Piispa Irja Askola tiivisti juhlien hengellisen viestin sanaan Tervetuloa. Kävijämääräksi laskettiin 34 000.

- Nämähän ovat kivat kirkolliset kesäfestarit, jonka yläotsikko voisi olla Tervetuloa. Sama tervetuloviesti on näkynyt toisten kohtaamisessa ja seurapuheissa, tiivisti piispa Irja Askola herättäjäjuhlien keskeisen viestin.

Juhlajärjestelyjen keskipisteessä ollut Vantaankosken seurakunnan kirkkoherra Hannu Pöntinen totesi ykskantaan juhlien onnistuneen hyvin.

- Miksi ne onnistuivat hyvin johtuu siitä, että näistä tuli meidän juhlat, eikä vain teidän tai körttien juhlat, kuvasi  Pöntinen juhlajärjestelyjen etenemistä.

Seuraavat herättäjäjuhlat järjestetään Nilsiässä 7.–9.7.2017.

Mon Jul 11 09:27:24 EEST 2016