Lasten Kesän muskaripyhäkoulussa lauletaan ja leikitään

Mitä syntyy, kun yhdistetään muskari ja pyhäkoulu. Se selviää Lasten Kesän PopUp-muskaripyhäkoulussa, jonka toteutuksesta vastaa Jyväskylän seurakunnan lapsityö.
- Muskaripyhäkoulut ovat musiikilla ja äänimaailmalla höystettyjä pyhäkouluhetkiä, jossa leikitään ja lauletaan, varhaiskasvatuksen ohjaaja Eila Kangas kertoo.
PopUp-pyhäkouluja ja muskareita on ollut Lasten Kesän ohjelmistossa aiempinakin vuosina, mutta tänä vuonna toiminnat haluttiin yhdistää.
- Muskaripyhiksessä lapset ja vanhemmat pääsevät itse osallistumaan ja toteuttamaan pyhäkouluhetkeä.

Muskaripyhäkouluja on Lasten Kesässä kahtena päivänä 14.-15.7. Aamupäivällä kokoonnutaan Mäkituvalla Pitkäkadulla, jossa on ensin alle 3-vuotiaiden minimuskaripyhis sekä sen jälkeen koko perheen muskaripyhäkoulu. Iltapäivällä muskaripyhis pidetään Mäki-Matin perhepuistossa. Muskaripyhäkoulut kestävät puoli tuntia.

PopUp-muskaripyhis Lasten Kesässä 14.-15.7.:
Klo 9-9.30 Minimuskaripyhis alle 3-vuotiaille Mäkituvalla
Klo 9.45-11.45 Muskaripyhiksiä koko perheelle Mäkituvalla