Syysmatkalle Sortavalaan vielä muutama paikka vapaana

Syysmatka Sortavalaan on 19.–22.9.2016. Matkan aikana käydään Sortavalan luterilaisessa ystävyysseurakunnassa, Gogolevin ateljeessa, Ruskealan marmorilouhoksilla, Kinerman karlaiskylässä, Murheen ristillä sekä pysähdytään Läskelässä.

Matkan hinta 350€/hlö sisältäen matkat, ryhmäviisumin, majoituksen hotelli Sortavalassa 2hh, aamiaiset, yhden lämpimän aterian päivässä ja yhteiset retkikohteet. Omalla viisumilla alennus 65€/hlö.

Mukaan tarvitset avointa mieltä ja valmiutta liikkua kävellen pieniä matkoja. Huom! Matkustajavakuutus pakollinen (ei sis. hintaan), passin tulee olla voimassa 6 kuukautta matkan jälkeen. Matkanjohtajina toimivat pastorit Ville von Gross ja Risto Vallipuro Tikkakosken alueseurakunnasta. Matkan liikennöi T:mi Tähtipalvelut Lauttaanaho.

Sitovat ilmoittautumiset 31.7. mennessä Jyväskylän seurakunnan nettisivuilla. Matka täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
Lisätiedot Risto Vallipuro, p. 040 545 8720 tai Ville von Gross, p. 040 523 5172.

2016-07-16 11:46:00.0