Monipuolista kesätoimintaa lapsille ja perheille

Jyväskylän seurakunta tarjoaa monenlaista kesäpuuhaa lapsille ja lapsiperheille. Eri puolilla Jyväskylää pidetään muun muassa kesäkerhoja, päiväleirejä ja retkipäiviä. Yhdessä leikitään ja puuhaillaan kaupungin puistoissa koko kesäkuun ajan. Puistopäiviä on tänä kesänä entistä enemmän.

Virkistäytymistä perheille tarjotaan myös luontoiltojen merkeissä. Luontoretkelle lähdetään muun muassa Haukanniemen luontopolulle ja laavulle. Kesäkuun maanantai-iltaisin on mahdollisuus saunoa koko perheen voimin Tyyppälän majalla osoitteessa Nuppitie 45.

Varhaiskasvatuksen asiantuntija Ritva Parkkali iloitsee siitä, että kesätoimintaa voidaan järjestää vihdoin ilman koronarajoituksia.

– Monipuolista tekemistä on tarjolla kaiken ikäisille lapsille perheitä unohtamatta, Parkkali sanoo.

Toiminta on pääosin maksutonta tai järjestetään pientä korvausta vastaan.

Tarkemmat tiedot Jyväskylän seurakunnan kesätoiminnasta ja ohjeet ilmoittautumiseen osoitteessa jyvaskylanseurakunta.fi/lapsiperheille/kesa.

2022-05-05 09:18:40.0