Turvaa ja toivoa – Keski-Suomen Miestenilta Petäjävedellä syyskuussa

Keski-Suomen Miesteniltaa vietetään tulevana syksynä Petäjävedellä, Petäjäveden kirkossa, perjantaina 2. syyskuuta 2022.

Maakunnan seurakuntien yhteinen miestenilta on ollut koronan vuoksi tauolla parin viime vuoden ajan. Viimeksi tapahtuma järjestettiin Jämsässä, Jämsän kirkossa, syksyllä 2019.

Tilaisuudessa puhuvat Ulkopoliittisen instituutin johtaja, Petäjävedeltä kotoisin oleva, Mika Aaltola, taidetta Petäjäveden kirkkoon maalannut kirkkotaiteilija Samuli Heimonen sekä Lapuan hiippakunnan piispa Matti Salomäki. Musiikista vastaa Keuruun seurakunnan Multian alueen kanttori Jukka Kulju, solistinaan Hannu Haahtela.

Turvaa ja toivoa -miestenilta avataan kello 18. Tarjoilu alkaa kello 16.30. Kirkossa kerätään kolehti Kirkon Ulkomaanavun hyväksi, joka ohjaa tuotot Ukrainan kriisin eteen tehtävään työhön.

Aiempien vuosien tapaan paikalle odotetaan noin 800 miestä.

Lisätietoja:

Heikki Palola