Sulasolin laulu- ja soittojuhlat aiheuttavat muutoksia jumalanpalveluksiin

Sulasol 100 -laulu- ja soittojuhlat tuo muutoksia Jyväskylän seurakunnan jumalanpalveluksiin sunnuntaina 12.6. Jyväskylän seurakunta järjestää yhteisen juhlajumalanpalveluksen Lounaispuistossa kello 10. Yle televisioi juhlajumalanpalveluksen, ja esittää sen TV1:ssä. Liturgina toimii Seppo Wuolio ja kanttorina Jukka Hassinen.

100 vuotta täyttävää Sulasolia juhlitaan myös kirkoissa, jonka vuoksi Jyväskylän seurakunnan kirkoissa ei kyseisenä sunnuntaina 12.6. ole jumalanpalveluksia lukuun ottamatta konfirmaatiomessujen lisäksi järjestettävää iltamessua Taulumäen kirkossa kello 18.

Taulumäen kirkon iltamessu lähetetään suorana lähetyksenä Jyväskylän seurakunnan Henki ja elämä -YouTube-kanavalla osoitteessa youtube.com/henkielama. Liturgina toimii Johanna Tikkanen, kanttorina Pertti Tahkola.

Sulasolin laulu- ja soittojuhlat järjestetään Jyväskylässä 9.–12.6.2022. Kuorolaiset ja muut musiikkiharrastajat ympäri Suomen yhteen kokoava tapahtumaviikonloppu näkyy kaupungissa muun muassa monipuolisena konserttitarjontana.

2022-05-23 13:53:44.0