Tiekirkot kutsuvat hiljentymään

Jyväskylän Kaupunginkirkko

Tiekirkot kutsuvat matkailijoita tutustumaan arkkitehtuuriin, paikalliseen historiaan tai hiljentymään hetkeksi omien ajatusten äärellä.

Jyväskylän seurakunnan Tiekirkot kesällä 2022 ovat

Kaupunginkirkko ja Korpilahden kirkko ovat avoinna 13. kesäkuuta lähtien, Kuokkalan kirkko avaa ovensa 20. kesäkuuta. Kirkot ovat avoinna maanantaista perjantaihin kello 11–18, Korpilahden kirkkoon pääsee tutustumaan myös sunnuntaisin kello 14–18. Juhannusaattona kirkot ovat kiinni. Tiekirkkokausi päättyy 12. elokuuta.

Kesällä on avoinna yli 250 Tiekirkkoa ympäri Suomen. Kirkkojen aukiolot vaihtelevat, joten tarkemmat tiedot löytyvät osoitteesta tiekirkot.fi.

Tiekirkoista löytyy tietoa myös Facebookista, Twitteristä ja Instagramista tililtä @tiekirkot. Omia kirkkobongauksia voi sosiaalisessa mediassa välittää muiden ihasteltavaksi tunnisteella #tiekirkko.

2022-06-01 11:16:00.0