Vielä lauantaina voi äänestää ennakkoon

Seurakuntavaalien ennakkoäänestys jatkuu lauantaihin 12.11. klo 18 saakka. Jyväskylän seurakunnassa äänestäminen on mahdollista vielä äänestyskontissa Kävelykadun Kompassilla, Seppälän ja Palokan Prismassa, Keljon Citymarketissa, Neulaskodilla Keljonkankaalla ja S-market Vaajalassa Vaajakoskella.

Ennakkoon voi äänestää missä tahansa ennakkoäänestyspaikassa. Mukaan tarvitaan vain henkilötodistus.

Varsinainen vaalipäivä on sunnuntai 20. marraskuuta. Varsinaisen vaalipäivän äänestyspaikka selviää kotiin lähetetystä henkilökohtaisesta kirjeestä. Varsinaisena vaalipäivänä äänestetään kello 11–20 asuinpaikan mukaan osoitetussa paikassa.

Seurakuntavaaleissa voivat äänestää kaikki evankelis-luterilaisen kirkon jäsenet, jotka viimeistään vaalipäivänä 20.11. täyttävät 16 vuotta.

2022-11-11 11:15:40.0