Keski-Suomen Miesten iltaan Hankasalmen kirkossa pääsee myös yhteiskuljetuksella Jyväskylästä

Hankasalmen kirkko kuvattuna ylhäältä.

Hankasalmen kirkko, kuva: Keijo Penttinen

Perinteinen keskisuomalaisten seurakuntien yhteinen Miesten ilta järjestetään jälleen perjantaina 1.9. ja tällä kertaa Hankasalmen kirkossa. Tapahtuma teemalla Maisemat muuttuvat – mikä pysyy? alkaa klo 18.

Tapahtumassa puhuvat entinen puolustusministeri, nykyinen Kannuksen kaupunginjohtaja Jussi Niinistö sekä piispa Simo Peura.

Ohjelmaan sisältyy myös haastattelu, jossa ovat mukana liikenneasemayrittäjä Jari-Pekka Koponen, Hankasalmen kunnanjohtaja Matti Mäkinen ja Hankasalmen kirkkovaltuuston puheenjohtaja Markku Laitinen

Musiikista vastaa virsitrio Antti Ikonen, Mikko Miettinen ja Ilpo Vuorenoja.

Jyväskylän seurakunta järjestää linja-autokuljetuksen Hankasalmen kirkkoon. Bussi lähtee klo 15.30 Taulumäen kirkolta (Lohikoskentie 2, Jyväskylä). Se pysähtyy tarvittaessa Vaajakosken ABC-huoltoasemalla klo 15.45 ja palaa takaisin Taulumäen kirkolle tapahtuman jälkeen noin klo 21.

Edestakaisesta matkasta peritään 5 euroa (tasaraha käteisellä). Kyytiin lähteviä pyydetään ilmoittautumaan puhelimitse (ark. klo 9–12) numeroon 050 363 2300 viimeistään keskiviikkona 30.8.

Arto Viitala
Arto Viitala