Kauneimpia Joululauluja lauletaan yli 60 tilaisuudessa

Suomen Lähetysseuran Kauneimmat Joululaulut soivat tänäkin vuonna maailman lasten puolesta.

Jyväskylän seurakunnassa Kauneimmat Joululaulut -tilaisuuksia on yli 60. Laulamaan pääsee kirkkojen lisäksi muun muassa Kauneimmat Joululaulut -karaokessa Korpilahden Satamakapteenissa, vesijumpan yhteydessä Vaajakosken uimahallissa tai stand up -koomikko Mikko Vaismaan johdolla Kaupunginkirkossa – sekä englannin ja ruotsin kielellä.

Yhteislaulutilaisuuksien lisäksi seurakunta järjestää Kauneimmat Joululaulut -jumalanpalveluksia ja -konsertteja.

– Tuttuja joululauluja laulamalla laskeudumme jouluun. Samalla voimme tehdä hyvää maailman lasten auttamiseksi, lähetyksen ja kansainvälisen vastuun asiantuntija Ulla Klemettinen kertoo.

Kauneimmat Joululaulut -tilaisuuksissa kerätään kolehti Suomen Lähetysseuran ulkomaantyöhön heikoimmassa asemassa olevien lasten aseman parantamiseksi. Keräykseen voi lahjoittaa myös verkossa osoitteessa kauneimmatjoululaulut.fi/lahjoita tai Mobilepaylla numeroon 61408.

Kaikki Jyväskylän seurakunnan Kauneimmat joululaulut -tapahtumat osoitteessa jyvaskylanseurakunta.fi/joulu.

2023-11-22 16:23:56.0