Jyväskylän seurakunnan kirkkovaltuuston päätöksiä 13.2.

- Kirkkovaltuusto hyväksyi Tikkakosken kirkon peruskorjauksen määrärahavarauksen ylityksen noin 140 000 eurolla. Kirkon tilajärjestelyissä on huomioitu, että pappilassa sijainneet toiminnot partio mukaan lukien voivat korjauksen valmistuttua palata väistötiloista kirkon tiloihin. Tikkakosken pappilasta luovutaan seurakunnan kiinteistöstrategian mukaisesti erikseen päätettävällä tavalla.

- Kirkkovaltuusto myönsi Säynätsalon kirkon urkuhankintaan 100 000 euron lisämäärärahan. Hankkeelle myönnetty kokonaismääräraha nousee 370 000 euroon. Urkujen uusimisen yhtenä tavoitteena on palauttaa urkujen fasadi Armas Lindgrenin suunnittelemien alkuperäisten urkujen mukaiseksi.

- Kirkkovaltuusto sai tilannekatsauksen ja kävi keskustelun seurakuntajaon uudistamisprosessiin liittyen.

2024-02-13 20:49:15.0