Kenialaisen a cappella -laulun brändi konsertoi Jyväskylässä

St Nicholas Harmonies -lauluryhmä esiintyy Jyväskylässä useissa tilaisuuksisa.
Afrikkalainen a cappella -lauluryhmä edustaa Suomen-matkallaan Keniaa Waaw Awards -tapahtumassa. Ryhmä laulaa konsertissa englanniksi, swahiliksi sekä omilla heimokielillään.

Esiintyjät perustivat ryhmän vuonna 2006 ollessaan vielä lukioikäisiä. Yhtye  on saanut kotimaassaan suosiota, jota lukuisat televisioesiintymiset ovat lisänneet.
Vaatimattomista oloista ponnistanut lauluryhmä aloitti laulu-uransa tekemällä vapaaehtoistyötä lastenkodeissa ja kouluissa, ja on kasvanut kotimaassaan  a cappella -laulamisen brändiksi.

Tiedotusterveisin
Yhtyeen esiintymiset
Tuomasmessu su 12.4. klo 18 Taulumäen kirkossa.
Missiotiimi 14.4. klo 18 Vanhassa pappilassa. Yhdessäoloa ja yhteistä ruoan laittoa klo 17.alkaen,.
Lähetyksen sykkeessä -ilta ke 15.4. klo 18 Palokan kirkolla.
Messut su 19.4. klo 10 Kaupunginkirkossa ja klo 12 Lahjaharjun kappelilla sekä klo 18 Taulumäen kirkossa.
Keljon piiri ti 21.4. klo 10 Keljon vanhainkodilla, osasto 4:n päiväsali.
Afrikkailta ke 22.4. klo 18 Korpilahden kirkolla
Vapputapahtuma to 30.4. klo 10 Vanhassa pappilassa
Kylän Kammari to 30.4. klo 14 Vanhassa pappilassa

Yhtyeen laulantaa voi kuunnella täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä