Jukka Helin vaihtaa seurakunnan hiippakuntaan

Jukka Helin_XL.jpg

Yhteisen seurakuntapalvelun johtaja, pastori Jukka Helin siirtyy Jyväskylän seurakunnasta Lapuan hiippakunnan palvelukseen. Helin valittiin Keski-Suomen hiippakuntasihteerin virkaan keskiviikkona. Hän aloittaa uudessa työssään kevään kuluessa.

Helin on työskennellyt Jyväskylän seurakunnan palveluksessa nelisen vuotta. Yhteisen seurakuntapalvelun johtajana hän on vastannut koko seurakunnan yhteisistä erityistyömuodoista kuten erityisnuorisotyöstä ja kansainvälisestä työstä. Tämän lisäksi Helin on ollut johtoryhmän jäsen ja kirkkoherran varahenkilö.

Hiippakuntasihteerin tehtävä vapautuu vuodenvaihteessa, kun nykyinen hiippakuntasihteeri, rovasti Kai Jantunen siirtyy hiippakuntadekaaniksi eläkkeelle jäävän Juha Muilun tilalle.

Lisätietoja: YSP:n johtaja Jukka Helin 050 518 5445

Wed Dec 21 17:43:55 EET 2016