Uutta vuotta juhlitaan Kirkkopuistossa

Uuden vuoden juhlinta alkaa Kirkkopuistossa lauantaina 31.12.  lapsiperheiden uuden vuoden juhlinnalla Paraatiaukiolla klo 18-19. Alkuillan tapahtumassa ovat mukana Muumipeikko ja Pikku Myy sekä kaupunginjohtaja Timo Koivisto. Jyväskylän seurakunta tarjoaa mehua ja pipareita. Musiikista vastaa illan aikana Energia Show Band.

Ilta jatkuu uudenvuodenyön jumalanpalveluksella Kaupunginkirkossa klo 22.30.

Kaupunginjohtaja Timo Koivisto pitää puheen kaupungintalon parvekkeelta noin klo 23.45. Illan esiintyjät ja yleisö pääsevät yhdessä laulamaan Maamme-laulun ennen vuoden vaihtumista. Kaiken kruunaa puolen yön aikaan alkava ilotulitus.

Vuoden vaihtuminen aloittaa Suomi 100 -juhlavuoden. Juhlavuosi alkaa kirkokellojen soitolla. Kelloja soitetaan ainakin Kaupunginkirkossa ja Taulumäen kirkossa.

Thu Dec 29 10:00:01 EET 2016