Toiveita, tavoitteita, unelmia kohti yhteisötaideteoksessa

Vielä ehtii osallistua yhteisötaideteos Liinan some-osuuteen! Tavoitteita, unelmia, toiveita odotetaan Twitterin ja Facebookin kautta osaksi valtakunnallisten Kirkkopäivien yhteisötaideteosta näillä hashtageilla: tavoitteet ja päämäärät #tätäkohti ja toiveet ja unelmat #tätätoivon. Valmistuva, millä toiveilla tulevaan? Äiti, millä tavoitteilla lapsen kanssa eteenpäin? Kesää suunnitteleva, mistä unelmoit?

Taaksepäin voi katsoa hashtagilla #nyttekisintoisin. Valitsisitko nyt toisin? Vaatiiko joku virhe tai epäonnistuminen vielä pysähtymistä? Onko mahdollista löytää armollisuutta itseään kohtaan? Vertaistuki - anonyymikin - voi auttaa ymmärtämään itseä, suhteuttamaan omia mokia ja katsomaan eteenpäin.
Kuva- ja yhteisötaiteilijakaksikko Ulla Remeksen ja Tero Annanollin ohjaama yhteisötaideteos Liina jatkuu Kouvolan Kirkkopäivillä lauantaina 23.5. klo 11-15 kymmenmetrisen, kierrätysmateriaaleista kootun Liinan kuvioimisella. Mustavalkoinen kuviointi saa aiheensa Kouvolan koulupalon tuhkasta, joka antaa teokseen symbolisesti katumisen teeman, ja Feeniks-linnun siiven hipaisun viivasta, joka piirtää unelmat ja toiveet näkyviin. Tuhkasta nousee toivo, virheistä voi oppia, erehdykset voi saada anteeksi. Liinaa on valmisteltu myös koulupalon kokeneessa koulussa.

Mon May 18 09:09:05 EEST 2015