Sana ja rukous perehdyttää Markukseen

Markuksen evankeliumi tulee tutuksi Sanan ja rukouksen illoissa Vaajakoskella

Elämästä on kyse! Viiden tiistai-illan luentosarja tutustuttaa kevään aikana Markuksen evankeliumiin Vaajakosken kirkolla. Luennot Kari Valkonen. Kahvitarjoilu klo 18, luento klo 18.30. Musiikki Saara Mörsky.

17.1. Aika on täyttynyt!

31.1. Valtakunnan salaisuus

14.2. Minä tässä olen!

28.2. Uskokaa Jumalaan

14.3. Menkää ja julistakaa!

Majataloillat jatkuvat Palokan kirkossa keskiviikkoisin ja Vaajakosken kirkossa tiistaisin. Illoissa on tarjolla

musiikkia, rentoa yhdessäoloa, hyviä sanoja uskosta ja elämästä, esirukouspalvelu, lapsille omaa ohjelmaa. Tule ja tuo ystäväsikin!

Palokan kirkossa keskiviikkoisin 25.1. ja 17.5. klo 18

Vaajakosken kirkossa tiistaisin 21.2. ja 18.4. klo 18.

Rukousretriitti Tule Pyhä Henki Vesalan leirikeskuksessa pe- su 27.-29.1. Retriittiviikonlopussa elämme todeksi sitä, kuinka Pyhä Henki rohkaisee meitä rukoilemaan ja varustaa meitä lahjoillaan. Olet tervetullut virvottumaan Pyhän Hengen hoitavassa ilmapiirissä! Ohjelmavastuussa mm. Kari ja Mari Valkonen, Enni Pitkäsen ylistysryhmä ja rukousystäviä eri puolilta Suomea. Ilmoittautumiset kari.valkonen@kolumbus.fi tai p. 050 3843702.

Mon Jan 02 11:28:00 EET 2017