Tynkkynen jatkaa kirkkovaltuuston johdossa

Jyväskylän seurakunnan kirkkovaltuuston puheenjohtajana jatkaa Heikki Tynkkynen. Hän on johtanut puhetta kirkkovaltuustossa kaksi vuotta.

• Toivon, että jatkamme valtuustossa samoilla linjoilla kuin tähänkin asti, keskustellen ja sopua etsien, Tynkkynen sanoi.

Valtuuston varapuheenjohtajaksi valittiin tiistain kirkkovaltuustossa Erkki Puhalainen. Valtuuston puheenjohtajien sekä kirkkoneuvoston jäsenten toimikausi on kaksivuotinen.

Kirkkoneuvoston puheenjohtajuus on kirkkoherra Arto Viitalalla. Varapuheenjohtajaksi valittiin Mauri Sompa, ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Riitta-Liisa Göös.

Neuvoston kokoonpano säilyi paria henkilövaihdosta lukuun ottamatta ennallaan. Neuvoston varsinaisiksi jäseniksi valittiin Raija Pekkarinen (henkilökohtaiseksi varajäseneksi Marketta Korhonen), Pauli Hintikka (Tapani Kalenius), Anu Alenius-Taipalus (Eeva Harjula), Juha Suonperä (Juha Venäläinen), Pipsa Wilhelms (Raija Sipinen), Hilkka Illman (Aarno Lahtinen), Tuulikki Väliniemi (Vesa Karvinen), Inkeri Tuunanen (Mia Puolimatka), Maria Taivassalo (Pertti Pekkarinen), Erkki Puhalainen (Pentti Vilpunaho) sekä Mikko Jegoroff (Esko Latvala).

Lisätietoja: kirkkoherra Arto Viitala 0400 540 490

Tue Jan 10 19:29:16 EET 2017