Keltinmäessä uusi kastealttari

Kastealttari keltinmäki.jpg

Sunnuntaina 12.3. klo 10 jumalanpalveluksessa otetaan käyttöön taiteilija Annukka Laineen suunnittelema ja Puusepänliike Astikaisen valmistama kastealttari. Taiteilija Laine on itse mukana palveluksessa ja kertoo kastealttarin syntyyn liittyvistä ajatuksista.

Kirkkoon on kutsuttu myös vuonna 2016 Keltinmäen alueseurakunnassa kastettuja lapsia vanhempineen, kummeineen ja isovanhempineen. Palveluksen jälkeen lapset saavat oman tähtensä kotiin vietäväksi.

Uusi kastealttari sekä Annukka Laineen suunnittelemat kirkkotekstiilit  juhlistavat Keltinmäen kirkon 25-vuotisjuhlavuotta. Varsinainen juhlapäivä on 27.8.2017. Uudet valkoiset kirkkotekstiilit otetaan käyttöön pääsiäispäivänä 16.4. Ne ovat nähtävissä jo pääsiäisyön messussa, joka alkaa la 15.4. klo 23. Uudet vihreät tekstiilit otetaan käyttöön lokakuussa.

2017-03-06 13:57:00.0